• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Afyonkarahisar Valiliği
T.C. Afyonkarahisar İl Özel İdaresi Resmi İnternet Sitesi
T.C. Afyonkarahisar İl Özel İdaresi Resmi İnternet Sitesi
T.C. Afyonkarahisar İl Özel İdaresi Resmi İnternet Sitesi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim İl Genel Meclisi İl Encümeni Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler Köydes Kamu Hizmet Standartları Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme Basında Biz Faaliyet Raporları Performans Planları Stratejik Planlar
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Performans Programı Bütçe
  • İLETİŞİM
°C
24
Mayıs2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • Meclis Gündemleri
      • Meclis Kararları
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümen Üyeleri
      • İl Encümeni Görevleri
      • Encümen Kararları
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Encümen Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareler
    • Köydes
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
    • Basında Biz
    • Faaliyet Raporları
    • Performans Planları
    • Stratejik Planlar
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Performans Programı
    • Bütçe
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümen Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
    • Encümen Kararları
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Encümen Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
    • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • İlçe Özel İdareler
  • Köydes
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat

Yazı İşleri Müdürlüğü

 
İbrahim OKUMUŞ
Yazı İşleri Müdürü
ibrahim.okumus@icisleri.gov.tr
0 272 213 79 10
 

Görev Tanımı

A) KURUM İÇİ ÇALIŞMALAR

1. Kurumun çalışma düzenine ilişkin iç genelgeleri hazırlamak,

2. İdareye gelen tüm evrakları kayıt altına almak, ilgili birim ve kurumlara dağıtımını sağlamak,

3. Doküman yönetim sistemini oluşturmak ve evrak dolaşımını sayısal ortama aktarmak,

4. İdareye gelen yönetmelik, yönerge, genelge, yazı vb. ilgili birimlere duyurmak,

5. Mülkiye  Müfettişleri  ve  diğer  idari  teftiş  ve  denetim ile ilgili  iş  ve işlemleri yürütmek,

6. Arşiv mevzuatı gereği Arşiv Yönetmeliğini, dosya tasnif ve saklama planlarını hazırlamak, güncellemek ve uygulanmasını sağlamak,

7. İl Özel İdaresinin tanıtımının yapılması ve halkla ilişkilerin koordine edilmesi ile görsel ve yazılı basın ve yayın kuruluşları arasındaki ilişkilerin sağlanması,

8. Köşe yazıları, fotoğraflar ve basın yoluyla halkın yapmış olduğu istek ve şikayetlerin kupür halinde çoğaltılması ve bunları ilgili makam ve birimlere ulaştırılması,

9. İdare etkinliklerinin ve çalışmalarının fotoğraf ve film olarak kaydedilmesi ve arşivlenmesi, idareye ait alanlarda yapılacak çekim izinleri ile ilgili işlemlerin yürütülmesi,

10. Uygun görülen yayınlar ile haber ve duyuru bültenlerinin basımı ile dağıtılması,

11. KÖYDES (Köy Altyapılarını Destekleme Projesi) projelerini hazırlamak, program tekliflerini yapmak uygulamalarını izlemek ve ilgili birimlerle koordineyi sağlamak,

12. CBS projelerini hazırlamak, program tekliflerini yapmak uygulamalarını izlemek ve ilgili birimlerle koordineyi sağlamak.

13. CİMER kapsamındaki iş ve işlemlerin yürütülmesi,

14. Bilgi Edinme Kanunu kapsamındaki iş ve işlemleri koordine etmek

15. İdarenin Bilgi İşlem çalışmalarını yürütmek, web sayfasını hazırlamak ve güncellemek,

16. 5233 sayılı Kanun ile ilgili il özel idarelerine verilen sekretarya görevini yürütmek,

17. İl Koordinasyon Kurulu ile ilgili çalışma ve iş programları ile dönem izleme raporlarını hazırlamak ve Valilik Makamına  süresi içerisinde intikal ettirmek,

18.İl Özel İdaresi Bütçesi ile birim müdürlüğü harcama kaleminde tahsis edilen ödeneklerde harcama ve ihale yetkilisi olarak görev yapmak,

19. Birimin faaliyet ve hizmet alanı ile ilgili, stratejik plan doğrultusunda aylık ve yıllık raporlarını hazırlamak ve ilgili makama sunmak.

20. Amirlerinin verdiği ve mevzuatın öngördüğü benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yürütmek.

 

B) KURUM DIŞI ÇALIŞMALAR

1. Valilik Makamının temsil ve tören giderleri ile ilgili iş ve işlemlerin takibi ve Vali Konağı ile Makamın her türlü iş ve işlemlerini yapmak,

2. İl Emniyet Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığının İçişleri Bakanlığı Yatırım Bütçesi ve İl Özel İdaresi bütçesi kapsamındaki iş ve işlemlerini yürütmek,

3. İl Genelinde bulunan Şehitlerimizin mezarlarını yapmak, düzenli bir şekilde bakım ve onarı çalışmalarını yürütmek,

4. Kalkınma Ajansı ile gerekli koordineyi sağlamak,

5. Ulusal ve uluslararası düzeylerde projeler yapmak, yapılacak projelere ortak olmak; kurum içi, bağlı hizmet birimleri, diğer kamu kurum ve kuruluşları, yerel yönetimler ile STK’ların (sivil toplum kuruluşları-vakıf, oda, birlik, dernek, kulüp, kooperatif vd.-) projelere katılımını teşvik; proje geliştirme, yürütme ve koordinasyonunu sağlamak. Projeler için kurum içi ve kurum dışından kişiler görevlendirmek. Projelerde yer almak üzere kurum içi ve kurum dışından seçilecek kişileri yurtiçi ve yurtdışı eğitimlere göndermek,

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Afyonkarahisar Valiliği
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlillik
  • Afyonkarahisar İl Afet Risk Azaltma Planı
Dörtyol Mah. Kudüs Bulvarı No:1 İl Özel İdaresi AFYONKARAHİSAR
0272 213 79 11